Посада: вчитель української мови та літератури
Місце роботи: НВК"Голованівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів ім.Т.Г.Шевченка-гімназія"
Кваліфікаційна категорія: І
Кваліфікаційна категорія: І
Освіта: вища; Кіровоградський державний педагогічний інститут ім.В.Винниченка, 1994 рік
Спеціальність – українська мова та література. Викладаю українську мову та літературу
Педагогічний стаж: 20 років
Робота в міжатестаційний період
Педагогічний стаж: 20 років
Робота в міжатестаційний період
Вважаю результатом своєї професійної діяльності творчі здобутки, отримані
за цей час, а саме:
- співавтор проекту «Вінок слави і
шани Великому Кобзареві» (виїзне засідання творчої групи вчителів-словесників
Кіровоградської області);
-
організатор урочистої лінійки з нагоди
відкриття Міжнародного конкурсу української мови ім. П. Яцика у 2013р.;
-
маю переможця ІІІ (обласного) етапу
Всеукраїнських предметних олімпіад з української мови і літератури Слободянюк
Т., 9 клас (І місце, 2012р.);
-
переможця ІІ (районного) етапу
Міжнародного конкурсу знавців української мови ім. П. Яцика Оцабрика Романа, 5, 6 клас (І
місце, 2013р., І місце, 2014р.);
-
взяла участь у ІV конкурсі
фахової майстерності «Соняшник-учитель»;
-
мої учні є переможцями Всеукраїнського
рівня українознавчої гри «Соняшник»;
-
співпрацюю з освітніми порталами;
-
створила власну базу мультимедійних
посібників для використання на уроках української мови і літератури;
-
готую до друку методичні рекомендації
«Використання ІКТ на уроках української мови та літератури»;
-
провела семінар-практикум для вчителів української
мови і літератури «Формування когнітивної (пізнавальної)
компетенції учнів на уроках словесності шляхом аналізу художнього твору» (лютий, 2015р.)
-
неодноразово брала участь у фахових
семінарах та конференціях;
-
є головою шкільного методичного об’єднання
класних керівників з 2013 року;
-
провела українознавчу гру «Ігри
патріотів» між учнями та батьками 5-В класу (2013 – 2014р.);
-
віртуальні подорожі та екскурсії
літературними музеями світу;
-
є членом районної творчої групи вчителів
української мови та літератури з проблеми «Шляхи аналізу
художнього твору».
Немає коментарів:
Дописати коментар